21.8.09

Senang je..

hello bro..gua mau cerita sama korang yg gua dah reti bawak motor 125z ho3...selama 19 tahun gua hidup kat dunia ni,,gua tak tahu pown bawak motor yg ada clucth,,so pada petang semalam,,pas main badminton ngn roomate gua dan bukhairi,,gua mintak bukhairi ajar naik motor dia,,pastu dia pown ajarla...pot yg kitorang pilih ialah diantara blok AmK(asrama perempuan) dan pejabat pentadbiran..weng2..tarik clutch,,tekan gear,,lepas clutch pelan2 dan jalan la..kalau nak tukar gear,,tarik clutch dan cungkit gear,,sampai gear 6..kalau nak berhenti tekan gear sampai neutral..sekian mekasih,,betul ke eja clutch macamni..entahla..k
video

2 comments:

masyitah A.R said...

mnitis air mata ku tatkala melihatmu yang sudah pandai membonceng mto 125.. hu..hu.. (ToT)
hihik! bgs2.. pningkatan yg bek.. truskan usaha dgn m'drive lowRi plop k.. hee...

insan said...

terharunya(^_-)he2